قانون 2 دقیقه ای خدمات طراحی سایت - ساخت وب سایت

Wiki Article

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

برای ایجاد اولین نوشته خود به قسمت نوشته‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید. مطابق شکل زیر، روند ایجاد یک نوشته جدید دقیقا همانند ایجاد یک صفحه است که در بخش قبل به شما آموزش دادیم.

رعایت کلیه استاندارهای طراحی سایت ریسپاسنیو و اجرای صحیح و بدون نقص سایت در انواع گوشی های موبایل با تمامی امکاناتی که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد شانس خرید از فروشگاه شما را بسیار بالا خواهد برد.

بعد از ایجاد فهرست سایتتان، حال باید برگه‌های سایت را به فهرست بیافزایید. برای انجام اینکار برگه‌هایی که در بخش های قبلی آن ها را ساخته اید، انتخاب کرده (در سمت راست صفحه) و دکمه افزودن به فهرست را بزنید.

در این مقاله با مفهوم طراحی وب سایت تعاملی و بعدهای آن آشنا شدید. همچنین، نگاهی به مزایای این روش طراحی سایت هم داشتید و دانستید که به طور کلی با داشتن یک سایت تعاملی هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربر دوست‌داشتنی‌تر خواهید بود؛ با این وجود شاید هم‌چنان در انتخاب طراحی تعاملی وب سایت تردید داشته باشید.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

زیرا وب‌سایت تنها یک ابزار ارتباطی نیست. بلکه یک اثر هنری است که باید بتواند با کاربران شما ارتباط برقرار کند.

یعنی بک لینک برای سایت شما ایجاد کنند که روی بهبود سئو سایت شما اثر به سزایی می‌گذارد.

بنابراین اگر برای کسب و کار خود ارزش قائل هستید، بهتر هست که از قالب‌های اختصاصی طراحی شده استفاده کنید تا خطر استفاده از قالب‌های نال شده به صفر برسد.

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم منلع بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

منظور سایت اولی تکمیل شد روی هاست قرار دادم الان میخام که یه جدیدش و طراحی کنم باید چیکار کنم؟

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.
با گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

صفحاتی که به طور معمول در هر وبسایتی بهتراست وجود داشته باشد:

وبلاگ: برای تولید محتوا و نوشتن مقالات می‌توانید برگه‌ای به نام وبلاگ ایجاد نمایید.

اگر بتوانید از فوتر سایت به عنوان یک اهرم استفاده کنید به مرور نرخ تبدیل سایت افزایش خواهد یافت چرا که او با کمترین دردسر می‌توانید به صفحه مورد نظر خود هدایت شده و یا شما ارتباط برقرار کند. در ضمن با افزایش اطمینان مشتریان به فروشگاه طبیعتاً امکان سفارش اینجا را بررسی کنید محصول افزایش خواهد یافت.

این شرایط ذائقه مردم را تغییر داده است. بنابراین حتی بعد از از بازگشت اوضاع به شرایط عادی، همچنان افراد ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات خود را آنلاین سفارش بدهند.

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به این سایت ساخت سایت با وردپرس کنید.

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

برای مثال، آیا در دفتر کار خود و از طریق کامپیوتر محل کارش به سایت رسیده یا این که از طریق گوشی یا تبلت و در خانه یا یک اتوبوس شلوغ در حال مطالعه سایت است؟

گالری فیلم

به جرات می‌توان گفت در کلیک کنید حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

همچنین، با تحلیل این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موفق‌تری را برنامه‌ریزی کنید و به هدف بزنید. 

منظور سایت اولی تکمیل شد روی هاست قرار دادم الان میخام که یه جدیدش و طراحی کنم باید چیکار کنم؟

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.

Report this wiki page